Dostava izdelkov se vrši preko dostavne službe DPD Slovenija. Dostava naročenih izdelkov v spletni trgovini, se izvede naslednji delovni dan, če je bilo naročilo sprejeto do 12.00 oziroma drugi delovni dan, če je bilo naročilo sprejeto po 12.00. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bole tako kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Pred dostavo boste prejeli tudi SMS z obvestilom o predvidenim časom dostave.

Odkupnino paketa lahko DPD kurirju ob dostavi plačate z gotovino brez dodatnih stroškov. Pri dostavi paketov plačate znesek, ki ste ga videli ob zaključku nakupa. Priporočamo vam, da si pripravite točen znesek.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo DPD kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka DPD dostavne službe (01 513 23 00). Na navedeno kontaktno številko se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi).


VRAČILA

Vsak kupljen izdelek lahko vrnete ali zamenjate tako, da nas obvestite na email: info@cutefashion.si in izdelek enostavno pošljete nazaj na sedež podjetja (s primernim dopisom, iz katerega je moč razbrati identiteto vračitelja) Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga, podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo mora poslati na info@cutefashion.si. Kupec bo dobil potrditveni mail, da je bil odstop od pogodbe sprejet.

V SPOROČILU O ODSTOPU MORE KUPEC NAVESTI:

  • Ime, priimek in naslov kupca,
  • ime in šifro izdelka,
  • morebitne želje po izbiri druge številke ali modela izdelka.

V 14 dneh po odstopu od pogodbe mora kupec blago vrniti na naslov ponudnika. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Ponudnik bo kupcu vrnil celotno kupnino v najkrajšem možnem času ali najkasneje v roku 14 dni po vrnitvi blaga na naslov ponudnika. Kupec mora blago vrniti nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, kot ga je prejel, razen če je bilo blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške bomo kupcu obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku POŠTE SLOVENIJA. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.

Potrošnik mora blago vrniti na naslov: Trgovina in storitve Nataša Duh s.p., Ulica Šercerjeve brigade 18, 2000 Maribor, skupaj z računom v originalni embalaži.

Obrazec za vračilo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.