Splošne pogoje poslovanja si lahko prenesete tudi v PDF obliki s klikom TUKAJ.

CUTEfashion.si je spletna trgovina podjetja "Trgovina in storitve Nataša Duh s.p." Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.Izdelki, ki so na voljo v maloprodajnih trgovinah, so po večini na voljo tudi v spletni trgovini, kjer nakupe stimuliramo z dodatnim popustom in akcijskimi ponudbami. Navedene spletne cene veljajo izrecno za spletne nakupe. Zaloge artiklov v spletni trgovini ne pomenijo tudi zaloge v maloprodajnih trgovinah. V svoj spletno prodajni program vključujemo tudi izdelke, ki v maloprodajnih trgovinah niso na voljo.

Podatki o podjetju

Trgovina in storitve Nataša Duh s.p.

Ulica Šercerjeve brigade 18

2000 Maribor

Matična številka: 7175051000

Številka vpisa: 316-07-03416-2016/2

Davčna številka: 19146574

Datum vpisa: 10.11.2016 v Poslovni register Slovenije

Registerski organ: AJPES, izpostava Maribor

TRR:   SI56 0510 0801 5647 450  (Abanka d.d.)


Telefon: 031 401 655

Email: info@cutefashion.si

Kontakt

Če potrebujete kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračil blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: info@cutefashion.si

Cene

Redna cena označena ob artiklu, je cena posameznega artikla v naših spletnih poslovalnicah. Vse cene so brez dodanega DDV-ja, saj smo po 1. točki 94. člena ZDDV-1 oproščeni plačila DDV.Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (preko elektronske pošte oziroma spletne trgovine). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.Akcijske oziroma promocijske cene z kuponi veljajo samo ob izkoriščevanju kupona, ki je naveden v akciji, če ima stranka s tem težave smo vedno na voljo preko telefona ali elektronske pošte, da stranki pomagamo pri zaključku nakupa. Vračila denarja oziroma kakršnokoli izigravanje pri ne vpisu kode za popust ne odobravamo. Če koda za popust ni vpisana pri naročilu oziroma stranka nas ni na nikakršen način obvestila, da bi želela kodo koristiti popust ne bo odštet.

Načini plačila

- Z gotovino po povzetju:

Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu le-ta dostavi naročeno blago. 

Preko TRR po izdanem predračunu:

Kupcu preko e-pošte izdamo račun/predračun za naročeno blago oz. naročilo takoj po izvedbi nakupa, ki ga poravna z nakazilom na TRR podjetja. Blago bo odposlano takoj ko bo na TRR podjetja razvidno, da je bilo plačilo uspešno izvedeno.

S plačilnim sistemom PayPal:

Kupec je preusmerjen na varno stran sistema PayPal, kjer opravi plačilo. Blago bo odposlano takoj ko s strani sistema PayPal prejmemo potrditev o plačilu.

Račun za plačilo prejmete na naslov, ki ste ga posredovali ob oddaji naročila.

Izdaja računa

Spletna trgovina CUTEfashion pri dostavi stranki v paketu priloži račun, ki pa ji je tudi vedno dostopen v uporabniškem vmestniku spletne trgovine. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.



Prijava

V spletno trgovino CUTEfashion.si se ni potrebno prijavljati. Če želite opraviti nakup, morate samo izpolniti točne podatke ob oddaji naročila. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne CUTEfashion.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Naročanje

Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu. Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. V tem sporočilu so informacije o nastanku naročila in povezava do spletnega mesta, kjer je shranjena ponudba v elektronski obliki. Podane so tudi povezave za hiter dostop do spletnih mest, kjer so kupcu na voljo vse informacije o njegovih pravicah ter informacije o ponudniku. Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpošljemo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da dostavna služba DPD Slovenija blago tudi dostavi na prejemnikov naslov.V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov. Podjetje Nataša Duh s.p. lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na potrditveno elektronsko sporočilo, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte (info@cutefashion.si). Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče. Prav tako lahko z odgovorom na potrditveno sporočilo naročilo tudi prekličete v kolikor še ni bilo odposlano.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: - identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
- bistvene značilnosti blaga
- dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
-vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Reklamacije in vračilo blaga

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga- Po določbi 43.d.člena ZVPot mora potrošnik blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti (Nataša Duh s.p., Ulica Šercerjeve brigade 18, 2000 Maribor) ali na kontaktni e-naslov info@cutefashion.si.Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe.Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Priložen mora biti račun.

Slike oz. fotografije artiklov, ki so objavljene v spletni trgovini Cute fashion, so zaradi specifike spletne trgovine digitalno obdelane, zato ne izključujemo odstopanja v barvnem odtenku prejetega artikla.  Do razlik v barvnem odtenku artikla lahko pride tudi zaradi uporabe različnih nastavitev zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do spletne trgovine. Vsaka naprava (računalnik, mobilni telefon, dlančnik...) prikazuje barve in barvne odtenke z določenim odstopanjem od dejanskega stanja. 

Stvarna napaka

Pravice iz naslova stvarne napake 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja:- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.kupec mora prodajalca obvestiti preko info@cutefashion.si in natančneje opisati napako ter ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:- odpravi napako na blagu ali- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali- vrne plačani znesek. Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa. Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-3 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi, vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povpraševanje o artiklu, dobavni rok sporočili po enem izmed vaših kontaktov. Dobavni rok za izdelke, ki jih ni na zalogi, jih je pa možno naročiti je  5-14 delovnih dni. V kolikor izdelek, po katerem povprašujete ni več dobavljiv, vas bomo o tem obvestili v roku 1-3 delovne dni.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Ponudnik lahko izbere poljubnega izvajalca dostave, če se s tem ne spreminjajo dogovorjeni pogoji. Več informacij o dostavi artiklov si lahko preberete na posebej narejeni podstrani Informacije o dostavi.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so brez DDV-ja.Cene na ponudbi veljajo 3 dni.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov


Podjetje Nataša Duh s.p., ki upravlja spletno trgovino (www.cutefashion.si), se pri svojem poslovanju zavzema za koretno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.

Podjetje Nataša Duh s.p. za potrebe poslovanja spletne trgovine (www.cutefashion.si) zbira naslednje podatke uporabnikov:

  • ime in priimek
  • naslov in kraj bivanja
  • naslov za pošiljanje naročenega blaga
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
  • geslo v enkriptirani (šifrirani obliki)
  • ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino

Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino na odgovarjamo.

Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino (www.cutefashion.si).

Izjemno razkritje osebnih podatkov:

Podatki, ki jih podjetje Nataša Duh s.p. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja Nataša Duh s.p., Keleminova ulica 6, 2000 Maribor oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku Nataša Duh s.p.. Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:Reklamna sporočila prejemate, če ste se registrirali v naši spletni trgovini. Prejemanje le teh lahko vedno prekličete.- jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila- pošiljatelj mora biti jasno razviden- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne.- željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen (Kontaktni obrazec). Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

REKLAMACIJE, PRITOŽBE IN INFORMACIJE

V primeru reklamacije ali dodatnih informacij v povezavi s storitvami Nataša Duh s.p., nas lahko kontaktirate preko elektronske pošteinfo@cutefashioni.si, ali pa nam pišite po pošti na naslov:

Nataša Duh s.p.
Ulica Šercerjeve brigade 18
2000 Maribor
Davčna številka: 19146574
Transakcijski računi:  SI56 0510 0801 5647 450 (Abanka d.d.)
Telefon: 031 401 655
e-pošta: info@cutefashion.si


PRITOŽBE IN SPORI

Skladno z zakonskimi notmativi Nataše Duh s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

Cutefashion, ki je kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elertonsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na volju potrošnikom tukaj.